HTML

Skizotéria

Anya és fia küzdelme a skizofréniával. Megtörtént esetet feldolgozó webnapló. Fényeske kéziratát posztokba szedi Záporka, úriparaszt és Fabius.

Friss topikok

  • maria.janos: Igen én is kíváncsi vagyok mi van Veled nagyon nagyon. (2014.08.30. 21:48) A skizofrénia szakértők országa
  • maria.janos: Él még a Fábiusz által írt blog???? (2014.08.30. 18:26) Kiegészítés
  • fényeske: Köszönöm, hogy olvastad és persze hogy irhatsz: fenyesagi@freemail.hu (2012.06.09. 19:19) Életjel
  • fényeske: Szia cica! A hasonlat nagyon jó és találó. A tévhit abból ered, hogy valóban ott van a kiváltó ok... (2011.12.16. 19:30) Skizofrénia-újratöltve
  • anyósnyelv: Tényleg elment nem egy, hanem három barátom, az elmúlt években, s nem tudtam közbelépni! Egyszer l... (2011.11.29. 23:36) Társas magány

Nyaralás

Fabius 2010.07.12. 12:13

Véget ért a nyaralás, fantasztikus időt fogtunk ki semmi okunk a panaszra.
Amit tervben vettünk azt tettük, vagyis semmit. Egyszerűen csak pihentünk, olvasgattunk, hátunkon fekve élveztük a napsugarakat, pancsoltunk a 28 fokos balcsiban, sétahajókáztunk Tihanyba, igazán szép színt szedtünk össze.
Attilám is élvezte a semmit tevést, azt hiszem feltöltődött a következő időszakra.
Meglátogattak a barátaink közül páran, és megjegyezték mennyit változott Attila tavaly óta. Kommunikatívabb, élénkebb, nyitottabb.
Bográcsoltunk, sütöttünk szalonnát, amit szénné égettünk és a kutyánk jóízűen felfalta, de a tábortűz izzása és a jókedv, amivel kinevettük saját magunkat kárpótolt a sült szalonnáért.
 
Reggelente ültem kint a kertben egyedül, ami annyira a szívemhez nőt az elmúlt 35 év alatt. Nosztalgiáztam, milyen csend van, nem vesz körül a régi barátok hada, nincsenek a rokon gyerekek akik annyira szerettek velünk nyaralni,  nincs itt Attilám apja akivel annyi  élmény köt a Balatonhoz, sátorból is csak kettő van felállítva a szokásos  4-5 helyett. Talán szomorú is lehettem volna, de visszanézve az elmúlt 8-9 évre most először volt bennem igazán béke.
A csönd nem a magányt jutatta eszembe, hanem a jelen békéjét, nincs bennem félelem a jövővel kapcsolatban, mert Attilát figyelve hetek óta érzem, tudom, felnőtt, úgy mentálisan, mint fizikailag.
 
Nem számit mi a diagnózis. Attila már érett férfi lett, úgy gondolkodik, tesz, érez.
Ez kárpótol mindenért.
 

Címkék: mindennapok érzések

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://skizoteria.blog.hu/api/trackback/id/tr912146256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vorg a Halhatatlan Báró 2010.07.12. 15:14:30

Örülök, hogy jutott időtök kikapcsolódásra, pihenésre és, hogy jól sikerült!
Plusz, megnyugtató, hogy Attila rendben van, öröm ezt olvasni, emlékszem, volt írás amin elsírtam magam, nem csak én voltam ezzel így. Szóval boldogság a nyugalmatok nekünk is.

fényeske 2010.07.12. 22:00:59

@Vorg a Halhatatlan Báró: Köszönjük, csak azért írok néha, hogy lássátok az út amelyen járunk az jó, és a türelem a kitartás meghozza gyümölcsét. Eddig ültettünk, metszettünk, dolgoztunk és most aratunk ha érted mire gondolok:)))))))

egy másik fényes 2010.07.19. 22:44:27

Sziasztok!

Mint rokon gyerek (hehe, de jó ezt írni így 39 évesen:D) jelzem, hogy nekem hiányoznak a nagy balatoni nyaralások:)
Remélem jól vagytok! Mi megvagyunk, csak éppen a lakásfelújítás nem halad sehogy, de ha egyszer felszámolom a káoszt, ami nálunk uralkodik jelenleg, felhívlak! A találkozásunkkor említett bográcspartit megszervezzük, nem felejtettem el! Puszi

sületlenke 2010.07.20. 06:59:28

@ Fényeske!
Igaz, hogy Te a Varánuszon írtál kommentet Fabiusról, és nem itt, de én azért itt reflektálok, mert a Varánuszon én több ízben is kifejtettem nagyrabecsülésemet az ő személyét és blogját illetően.
Eleve onnan kerültem Hozzád, (erről is többször értekeztem a blogján, ha van kedved, nézd végig a nickem alatti kommenteket).
Abszolút jól gondolod, amit a Varánusz csinál, az nem egyszerű politikai-közéleti blog, ilyen-olyan elemzéssel, hanem egyedi, stílusában és kivitelezésben is.
Messze más, és több, mint bármelyik más.
Nem is műfaj.

Alkotás.

Szeretettel köszöntelek sok-sok Varánusz és Skizotéria látogató nevében is, további kitartást az apró harcaidhoz, jó, hogy vannak ilyen kis(Nagy)emberek, mint Te.

fényeske 2010.07.20. 17:37:45

@sületlenke: Varánusz egy fajta társadalmi tükörkép, ez itt egy történet amely azért rávilágít az orvosvilág bizonyos hiányosságaira két külön világ, és mégis Fábius és én nem véletlen vagyunk összhangban egymással. Én azt hiszem mindegy, hogy társadalmi, politikai, tudományi vagy egyszerűen "csak" emberi a történet, ha a személy gondolkodása, korrekt, fellelőségteli az ember társaival (és nem csak a rokonaival) ha mindenki a maga posztján kis és nagy ember egyformán, tenné a dolgát következetesen, megfelelő tolarenciával, hozzáértéssel, és korrektúl, akkor ez a világ sokkal jobb lenne. Köszönöm a véleményedet magam és Fabius nevében is.

Skizzo 2011.02.13. 21:05:19

Tegnap kezdtelek olvasni, ma folytatom.... és... erős és csodás édesanya vagy!
Tiszta szívemből kívánom Nektek, hogy Attilával mindig és minden a lehető legnagyobb rendben legyen! :-)
...
süti beállítások módosítása